Today's outfit

, Kl. 21:31 |
Lite småjobbig hemresa från praktiken idag haha. Skulle byta i Lund som vanligt men så var Öresundståget försenat så tänkte "amen då tar jag pågatåget som går 4 min senare för det var i tid". Jovisst, slutade med att de ropade upp "Teckomatorp" och DÅ insåg jag att jag hoppat på tåget tillbaka till Helsingborg (det går någon minut före mitt tåg på samma spår nämligen så jag hade väl inte kollat så noga på skärmen vart tåget gick). Aja, fick hoppa av där och sen ta tåget tillbaka till Lund och sen var tåget därifrån till Kristianstad försenat i 30 min så var inte hemma förrän tjugo i åtta nu ikväll! Bara några dagar kvar tills direkttågen börjar gå, kan inte vänta längre snart! Tummen upp för pågatåg som faktiskt kan hålla sina tider till skillnad från de satans Öresundstågen!
 
Detta hade jag på mig idag iaf! 
Jeans - ONLY, blus (klänning som farmor har sytt om) - Rut m.fl., skinnjacka - H&M, scarf - H&M(?), Skor - Converse, Väska - Zara
 



Kom ihåg mig?