Pics & update

, Kl. 20:00 |
Kör lite bilder som update ikväll!

Bild 1. Tittade på fotboll då Sverige vann med André & hans pappa förra fredagen.
Bild 2. Festade på lördagen efter och hade skitkul! Bara synd att vi fick dra hem tidigt eftersom det blivit för mycket av det goda haha!
Bild 3. Bakismat dagen efter, längesen jag åt pizza och det var såååå gott (a)
Bild 4. Var på Le Cardinal i torsdags igen för att säga hejdå till Stefan som slutat. Underbart god mat! Dock var denna kväll till för att prova nya saker. Provade sniglar i vitlökssås & rått oxkött till förrätt och sen glömde jag dock säga till om att jag ville ha min oxfilé "well done" till huvudrätt så det fick bli medium! Gott men tycker inte om att se det röda haha. Åt sedan gratinerad chevre med honung, valnötter och fikon samt créme brûlée till efterrätt! Åkte sedan hem efter en riktigt bra kväll med mycket skratt & stoj!
Bild 5. Tittade på Torsteberga-Kristianstad Bois i lördags med André och Sebbe. André hade skadat knäet så han kunde inte vara med med kul att hans lag vann! :D
Bild 6. Åkte sedan hem och käkade tacos!





Kom ihåg mig?