Ännu mer fint @ Newlook & Sparkz

, Kl. 21:09 |
Fick hem min fina klänning från Newlook.com förra veckan, den ska jag ha på min lilla kusin Ebbas dop nu i början av hösten någon gång! Borde få inbjudan snart iaf så man kan ställa in sig på ett datum. Mysigt med dop iaf även om jag inte direkt är troende, men fin ceremoni :) 
 
£17.99 gick den loss på, de har sjukt fina kläder till billiga priser (deras skor är to die for), snäppet billigare än H&M till och med, tips! Frakten är normal och det tar 5-7 dagar ungefär så inget att klaga på ;)
 
 

Fick även hem en fin ulljacka från märket Sparkz igår som jag beställt på Smartgirl.se, klickade hem den sista och som tur var i min storlek! Var nersatt från 1000 till 299;- haha så snacka om kap! Har haft en liknande i grå från H&M innan som jag verkligen älskade men den har noppat sönder nu då det var lite sämre material. Ångrade dessutom tidigare att jag inte valde svart. 
 



Kom ihåg mig?