Två bilder...

, Kl. 11:09 |

...från min fredag i Lund! Var och handlade på Willy:s med Mimmi och Tobbe så vi kunde göra kräftcrêps. Suuupergott blev det och var riktigt enkelt (ännu mer enkelt eftersom vi köpte färdiga pannkakor haha!)

Stack sedan ut för att strosa och minishoppa på stan. Fick bl.a. hem ett par byxor från Gina Tricot för halva priset som jag velat ha länge men de har varit slut överallt typ men i Lund fanns de minsann! Var lite kul att jag först bara hittade dem i en annan färg men tänkte att jag kunde testa dem för att iaf veta hur de satt på men just i det omklädningsrummet jag gick in i hängde det ett par i min storlek i den färg jag ville ha! Så underbart när man har sån tur och halva priset dessutom :D Visar allt nytt från senaste veckan ikväll, varit lite annat som kommit emellan nu i helgen!

 




Kom ihåg mig?