Amen tjena!

, Kl. 23:42 |
Ett tag sen jag bloggade nu ja! Vad har då hänt? Jo, jag har haft huset för mig själv i lite mer än tre veckor fram tills i söndag då familjen kom hem bruna och fina från Spanien. Lite avis på deras bikiniränder haha, och jag som tyckte jag hade lite färg, de är ju svarta! :(
 
Förrförra helgen hade jag förfest med lite folk och sen drog jag och Kempe med den stukade foten till Arkelstorp sen, skulle dock stuckit med de andra till stan & K-dagarna! Dagen efter på lördagen blev det bättre. Förfestade hos Micke med Simon & Oscar och så var det planerat att dra till Martin&Martin men det blev Broby istället haha... heeeeelt galet! Ringde iaf upp Frallan så efter många om och men så drog jag till Folkets Hus där han var på födelsedagsfest och träffade massa folk jag inte träffat på evigheter och det var sååå kul verkligen! Dessutom dansade jag sjukt mycket bugg med massa hahaha, träningsvärken dagen efter (och tre dagar efter det) var olidlig!! Riktigt rolig helg iaf! ♥
 
 
Alla spyr innan bussen hahaha... 
 
 
Sen förra veckan i torsdags hade jag & Emme tjejkväll som började med en middag jag hade lagat och sen började vi hälla upp lite vin osv. Sen efter en flaska så skulle vi få upp den andra men den hade kork och det gick fan inte att få upp den haha så vi fick till slut ta varsin cykel och cykla till hennes pojkvän så fick han öppna den åt oss!! Fick lite snacks hemma hos honom också som vi tog med oss tillbaka till mig :D Blev supergott och mysigt med både digestivekex med en citongojja, popcorn, chokladdoppade jordgubbar, salta pinnar och chip tillsammans med ännu mer vin och tända ljus! Sen skulle vi titta på Hunger Games nere i soffan med så somnade hon efter knappt 5 minuter haha, så söt! Fick bli en övernattning på det sen ;)
 
 
Sen nu i helgen åkte jag med André till Landskrona för att träffa hans mamma för första gången! Hon fyllde år på söndagen så det blev kalas på lördagen när vi kom så fick träffa den andra delen av hans släkt också. Sen strax efter fem-tiden på eftermiddagen då gästerna hade åkt hem så gick jag och la mig några timmar och sov haha, kände mig som en pensionär som behövde sova middag :$ Men hade inte kunnat sova på natten så var helt slut, fick kämpa för att inte nicka till under kalaset haha... Men det var skönt med lite sömn och sen stack vi och hans mamma ut på Karnevalen i Landkrona lite. Började med att äta en sen middag på en restaurang och det var sååå gott! Efter det blev det att gå bland stånden och jag & André åkte Extreme Fly också! :D Åkte sen hem dagen efter och kallt som bara den var det! Skulle bli 20-grader hade jag sett så tog bara med shorts men tänkte ju inte på blåsten som var svinkall... 
 
Sen när jag kom hem så var både familjen hemma och så hade farmor & farfar, morfar och morbror med familj kommit på besök! Mycket trevligt och de kom igår också så käkade vi grillat med massa gott! Så kul att få se lilla nyfödda Ebba också, så söt hon var och så lugn och snäll! ♥
 



Kom ihåg mig?