Träningsschema

, Kl. 18:30 |
André satte ihop ett träningsschema till mig i söndags så nu är det all in! Känns bättre att ha något att gå efter. Har även bestämt mig för att skippa kolhydrater så som vitt bröd och pasta (äter dock knappt vitt bröd men ändå) och dricker inte heller någon läsk. Har bara druckit en burk coca cola på flera månader! Motbjudande när man vet att en sån liten 33 cl burk innehåller 8 stycken sockerbitar(!!) Sen är ju light/zero ännu sämre! Godis/chips/glass äter jag inte heller utan håller mig till popcorn och det funkar bra! Speciellt sen jag började poppa själv i kastrull, sååå mycket godare! <3 Dock uppstår det såklart undantag så som kalas osv :)
 
Mitt träningsschema som jag ska börja med! :) Samt några inspirationsbilder från weheartit haha! 
 



Kom ihåg mig?