Full rulle

, Kl. 11:09 |
Gick på stan med André igår för att leta vårjacka till honom. Var nog inne i alla affärerna haha men fick flest napp på sista affären vi var inne i innan vi behövde åka hem. Han fick iaf med sig en fin marinblå hem! :D Nu och idag har jag precis duschat och ska börja fixa till mig och äta frukost innan det bär in till stan. Idag ska jag till MiROi och göra en slutplanering för den tiden jag gick hos jobbcoach (innan jag fick praktik hos Animero). Efter det ska jag träffa André lite snabbt innan jag åker hem igen för att umgås med Emme som kom hem för 1-2 veckor sen efter hon bott i Australien i ett halvår!! Full rulle, men det är bara kul! Blir mycket att göra och hitta på fram tills söndag och sen på tisdag blir det antagligen Valborg i Lund och sen dagen efter sticker jag & André med familjen till Stockholm några dagar innan praktiken drar igång igen, ska bli så kul!
 
Somrig bild från förra året!
 



Kom ihåg mig?