Detta är en rubrik

, Kl. 20:26 |
Tja! Hade ställt alarmet på halv tolv idag men av någon anledning så vaknade jag upp klockan två på dagen haha. Inte så bra! Men men, gick i alla fall upp och tog en välbehövd dusch och fixade sedan till mig innan det blev pannkakor till frukost. Cyklade sedan upp till macken för att lämna tillbaka mina stövlar från Heppo och min klänning från Rutstore så nu är det gjort! :D Handlade lite mjölk, bröd och panpizzor också om vi ville veta. Cyklade sedan vidare hem till farmor för en kopp kaffe och lite snack innan jag begav mig hemåt igen. Snackat lite med André bara och håller just nu på att föra över lite från datorn till min externa hårddisk då datorn börjar bli full... Måste städa rummet strax också och sen antar jag att det blir lite Grey's innan jag somnar ;)
 



Kom ihåg mig?