Irriterad

, Kl. 17:03 |
Hej! Håller på att vända tillbaka på dygnet nu så gick upp 1,5 h tidigare än igår haha... går framåt! Fick en lapp tidigare idag om att jag inte får mina pengar från AF förrän den sista oktober istället för nu i september som AF skrev att jag skulle få men försäkringskassan skriver något annat. Blir galen... frågade ju AF om vilka datum som gällde för just mig och då fick jag besked om att jag nu denna månaden skulle få ersättning för den 3-10/9 och sedan nästa månad få full ersättning. Dock säger Försäkringskassan att jag ska få ersättning först för den 12/9-10/17 :S Gaaah, ska in imorgon och snacka med dem! Dessutom beställde jag hem ett par boots från Scorett igår som jag velat ha och de är redan på väg men känns ju inte speciellt kul nu när jag inte får några pengar...
 
Bootsen från Scorett! 1499;- och i äkta skinn så förhoppningsvis håller dessa så som jag vill istället för att jag ska slita upp massa oäkta. Kan vara värt att lägga lite mer pengar om de nu håller en bra tid längre :)
 



Kom ihåg mig?