I want to wake up every single morning with you.

, Kl. 00:16 |
Hej igen! Har haft en mysig vistelse i Nymölla där jag och André mest har tagit det lugnt med Harry Potter-filmer, onyttigheter och annat mys för att försöka bli helt friska. Hostar tyvärr fortfarande men hoppas det snart försvinner, gäller bara att vara så tyst som möjligt vilket är lite svårt ;) Har även bestämt oss för att, med start på måndag, bli lite nyttigare. Han ska börja med sin LCHF igen och jag får bara äta onyttigt högst en gång i veckan. Hade tänkt försöka röra lite på mig också då jag har gått upp lite av några lata sommarmånader haha! Har dock inte hållit igen ikväll men har firat min kusin som fyllt 7 så det bjöds på massa gott. Dessutom blev det den goda potatisgratängen till middag :D Nu ligger jag iaf nerbäddad i min egen säng och har precis kollat klart fb och tänkte se på lite Grey's innan jag somnar.
 
Beställde pizza från Viking i torsdags! Tyckte dock att jag fick lite fattigt med fyllning på min men god var den!
 
Middagen ikväll! Riktigt gott ♥
 
Kusinen Olle!



Kom ihåg mig?