Update

, Kl. 13:05 |
Godmorgon osv! Varit vaken i lite mer än en timme nu ungefär och skulle egentligen med mamma på mammografi idag men fick reda på då jag vaknade att jag inte behövde följa med längre. Stack hem till morfar i lördes iaf om jag nu ska uppdatera om helgen och sen åkte jag & pappa iväg och köpte kinamat. Gryyyymt gott verkligen! Tog en meny med fyra olika spett (kyckling, räkor, fläskfilé och oxfilé) med jordnötssås och ris. Kunde knappt röra mig efter det kändes det som haha. Senare fick jag skjuts till tåget mot Bromölla och väl där mötte André upp mig vid Maxi. Spenderade resten av kvällen vid tv:n och sen mys i sängen till en skum film som hette "Kenny Begins". André tyckte den var svinkul men det var inte riktigt min humor det där haha ;)
 
Sen igår käkade vi frukost/duschade/fixade oss för att köra till Ekohallen lite snabbt för att kolla efter halloweengrejer. Dock var det lite fattigt med det vi letade efter så får införskaffa det sista inför festen på lördag nu i veckan istället. Fick iaf med mitt ett lypsyl & rostad majs därifrån ♥ Åt sedan en god middag när vi kom tillbaka och sen kollade vi klart på Kenny Begins och sen på Johan Glans - World Tour Of Skåne som vi låg och asgarvade till haha, DET är humor!!
 
Blev dock lite strul när han skulle köra mig till tåget på kvällen. Jag hade kollat busstiderna innan och bussen skulle gå 18 över. Först tog vi den ena bilen men rutorna såg man knappt något i så efter ett tag körde vi tillbaka, ställde bilen, tog nycklarna till den andra bilen, in snabbt som fan för att sedan köra iväg på nytt haha. När vi sedan kom till busshållsplatsen var hon 15 över men ingen buss syntes till så jag kollade tiderna igen och då stod det 14?! Blev in i bilen igen och iväg för att köra om bussen. Såg rumpan på bussen innan vi skulle ut på vägen till Gualöv så blev att köra om den där och sen släppa av mig snabbt i Gualöv och sen kom bussen strax efter så hann preciiiiis med den haha!
 
En bild från "Estetisk Verksamhet" som jag sedan ritade av med blyerts...
 



Kom ihåg mig?