Tacos, hosta, Harry Potter, kyssar och kinamat

, Kl. 20:56 |
God kväll! Precis fått skjuts hem av André efter ett restaurangbesök på Kimpo där det blev riktigt smarrig mat ♥ Har inte gjort värst mycket annars, lagade tacos igår och det blev jättegott och sen idag har vi tittat på lite mer än halva delen av den näst sista Harry Potter-filmen innan vi började fixa till oss lite inför Kimpo. Hostat något så hemskt hela helgen dock, inte alls kul! Fått massa hostattacker hela tiden och ibland har jag knappt kunnat andas, kan knappt prata utan att börja hosta... enda gången jag kan bli kvitt hostan ett tag är när jag är tyst och kopplar av :/ Blir att ringa min husläkare imorgon för ett besök, måste bli bra snart för jag stör ju inte bara mig själv utan de andra störs ju också av hostan och får svårt att sova osv.
 



Kom ihåg mig?