Mörkbrunt

, Kl. 18:30 |
Åhhhh, vill färga mitt hår! Har inte färgat det på ungefär ett år nu och vill att det ska bli mörkare denna gången. Riktigt fint! Innan ville jag ha lite röd-brunt men den röda färgen försvann efter ungefär 3 veckor så det kändes inte lönt. Dessutom vill jag inte bli en hårfärgsnarkoman som färgar det hela tiden haha, vill inte håret ska trilla av eller att jag behöver klippa av hälften då jag vill ha längre! Men iaf, mörkbrunt blir det inom snar framtid nu i höst iaf. Hade det faktiskt i slutet av förra sommaren men då var det resultatet av en missfärgning egentligen haha, det skulle blivit rött och hårfärgen var också JÄTTERÖD men när jag sedan hade duschat ur allt osv så var det nästan svart på vissa ställen haha...
 
Här är några mörka skönheter!
 
 
Min missfärgning haha... tänk att detta skulle blivit RÖTT!
 



Kom ihåg mig?