Let's keep our heads up & our hearts strong

, Kl. 23:44 |
Nej, nu är klockan riktigt mycket faktiskt! Har en hel del att göra imorgon. Ska först till Höör för att möta upp Tiddan hos sin frisör för att låna en klänning och få lite pengar hon är skyldig, därefter tillbaka till Kristianstad för att gå på ett möte med min nya jobbcoach som arbetsförmedlingen fixat! Ska bli spännande hur det kommer bli. Efter det tänke jag gå runt i stan en del för att sedan gå och sola. Ser ut som ett lik och jag ljuger inte. Min lillebror spärrade upp ögonen när han såg mig en dag och sa att jag liknade ett spöke... så får göra något åt det! Sen när det är klart ska jag sticka hem till farmor lite och sen hem efter det så det kommer bli en lång dag känns det som men det ska bli skönt. Nu ska jag bara gå och ta en dusch för att sen lägga mig så säger väl godnatt! ♥
 
Brun sommarbild...
 



Kom ihåg mig?