Dagen och dagens outfit

, Kl. 22:07 |
Godkväll blöggen! Vaknade klockan två idag haha, illa! Hade stängt av alarmet som ringde vid halv elva och sedan somnat om, men men. Duschade och fixade till mig innan jag cyklade upp till farmor och farfar i regnet för att skriva ut lite papper eftersom vår skrivare är sönder. Men inte nog med att de har de segaste datorerna i världen utan skrivaren slutade fungera där och fick sätta på mig på deras andra dator som inte hade uppdaterats sen nittonhundrafrösihjäl. Satt med en adobe reader installering i typ en halvtimme och när jag väl kunde öppna upp min PDF-fil så tog skrivaren hundra år på sig den också. Men efter en timme var jag klar att cykla därifrån. Dessvärre var klockan halv sju då och posten hade redan kommit till macken så mitt brev får åka iväg imorgon istället!
 
Kom sen hem och skulle börja fixa i köket så jag började tömma diskmaskinen men insåg sedan att någon hade diskat på 35 grader istället för 50 så bara hälften hade blivit rent... blev att starta om maskinen! Tog sedan ett telefonsamtal med André som en liten paus innan jag började koka ägg till mina äggamackor som blev min middag! Har nu också suttit och fyllt i lite papper om min ansökan om sjukpenning så får posta det imorgon också :) Nej, nu är säkert disken klar så får ta itu med köket!!
 
Dagens outfit!
Stickad tröja - Gina Tricot | Skärp - Mulberry | Jeans - Bik Bok | Boots - Scorett | Jacka - H&M | Halsduk - Indiska | Väska - Bik Bok
 



Kom ihåg mig?