Dag-för-dag-blogglista!

, Kl. 14:19 |
Hej bloggen! Tänkte köra igång med en dag-för-dag-blogglista igen! Gjorde det för över ett år sedan nu och tyckte att det kunde vara kul att göra igen och dessutom behöver jag inte få lika mycket hjärnsläpp om vad jag ska blogga om haha ;) (När jag skrev till min pojvän om att jag hade bloggtorka så tyckte han att jag skulle blogga om outfits, Zlatan, filmer och om hur snygg han är haha!) Så, i en månad framåt, kommer ni att få läsa ett "dagens inlägg" :)
 
 
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Något som jag är beroende av
Dag 3 - En bild som gör mig glad
Dag 4 - Mina favoritskor
Dag 5 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 6 - Min favorit årstid och varför
Dag 7 - Min favorit film
Dag 8 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 9 - En vän jag haft sen första klass
Dag 10 - Någonting jag ångrar
Dag 11 - Typ av killar jag faller för
Dag 12 -
Bild på mig och mina syskon
Dag 13 - Dagens outfit
Dag 14 - Senaste boken jag läste ut
Dag 15 - Favoritplagg
Dag 16 - I min väska
Dag 17 - En gammal bild på mig själv
Dag 18 - Parfymen jag använder
Dag 19 - Bild på en tid jag saknar
Dag 20 - 5 punkter som ni inte visste om mig
Dag 21 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 22 - Smink jag använder
Dag 23 - Något jag aldrig skulle få för mig att göra
Dag 24 - Mitt favoritsmycke
Dag 25 - Bilder från mitt hem
Dag 26 - Min favoritblogg
Dag 27 - En film som får mig att gråta
Dag 28 - Mitt drömresemål
Dag 29 - Något jag aldrig kommer att glömma
Dag 30 - Något jag vill hinna med innan jag dör



Kom ihåg mig?