Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

, Kl. 17:00 |
 
10 fakta om mig
 
1. Jag är född 1993 i tvillingarnas tecken
2. Jag vill gärna bli webbdesigner!
3. Jag älskar klackar och väskor.
4. Jag har velat bo i Stockholm sen jag var typ... sex år gammal? Dock tror jag inte längre att jag vill det. Älskar staden men människorna har jag lite problem med.
5. Jag tycker inte om rökning, tatueringar eller piercingar.
6. Älskar att festa loss med härliga människor.
7. Jag tog studenten i somras efter tre år på John Bauer där jag läste IT-Media.
8. Jag är en silvermänniska och använder sällan guld då jag inte tycker att det passar mig.
9. Jag tycker om toaletter? Vet inte varför men jag får en lugnande känsla i kroppen och kan verkligen koppla av där inne och tänka fritt. Dessutom finns där ju nästan allt man behöver utan mat haha?
10. Jag är en tjej som vågar stå upp för mig själv och tvekar inte att säga vad jag tycker och tänker - även om ingen annan skulle hålla med mig!
josefine

gud vad fiiiiina ögon!

Svar: åhhh, tack så mycket! :D
idawivel.blogg.se





Kom ihåg mig?