Update

, Kl. 18:35 |
Okej, får ta tag i detta nu igen känner jag! Men haft så otroligt mycket att göra de senaste dagarna, har knappt kollat facebook sen fredags haha och det är inte speciellt likt mig. Har i alla fall slängt upp bilderna från Halloweenfesten där nu men orkar inte läsa igenom allt folk skrivit hit och dit, skulle ta en evighet ju...
 
I lördags var jag i alla fall på Halloweenfest i Barnakälla och det var väldigt lyckat tycker jag :) Många bra utklädnader och fin stämning! Mycket mysigt att bada tunna också. Sen lördagen tog jag & André bara det lugnt och käkade fyllekäk innan jag skulle med bussen hem. På måndagen sen hade jag min första dag hos MiROi på Kvarnen i Kristianstad. Jobbcoach och sånt vettni. Fått ut en del av både måndagen och tisdagen så det bådar gott antar jag ;) Dock har jag varit helt död efteråt, har bara velat gå och lägga mig direkt efter haha men jag kommer väl in i rutinerna snart. Har varit lediga idag och ska vara det imorgon också.
 
Åkte in med mamma till stan imorse för att shoppa lite nödvändigheter, farsdagspresenter, julklappar m.m. Trevligt iaf! Får dock åka in några gånger till haha! Hm... ja, ätit middag nu precis också men ska lägga upp massa bilder och "dagens inlägg" här på bloggen om ett tag. Får se till att lägga mig i tid ikväll också.
 
Lite jag fick med mig hem från stan!
Linnen, två för 99;- på Åhléns & trepack string på H&M för 79.50;-
 



Kom ihåg mig?