Lyckad helg

, Kl. 19:12 |
Blev myskväll med pizza och tv-tittande hos morfar med pappa och lillebror i fredags. Var riktigt skönt faktiskt, behövde det! Sen i lördags hade jag förfest hos mig med massa folk... blev typ 17-18 pers och det var verkligen skitkul! Superbra stämning och allt flöt på bra. Sen drog vi in till stan där vi gick in på Bånken! Stannade inte så länge där dock utan drog vidare till Grand där vi dansade loss i flera timmar sen, grymt kul!! Efter det blev det efterfest och det slutade med att klockan blev så mycket att det började ljusna ute och vi kom inte hem så vi fick våldgästa en kille i stan som en kompis kände och sova där i 2-3 timmar ungefär. Jag & Fredde tittade sedan på när Micke fick stryk i brottning av Oskar haha, han hade inte en chans ;) Sen kom jag hem efter 10 någon gång på morgonen igen och var supernöjd :D Sen somnade jag dock vid 17-tiden och sov till halv fyra i natt haha... men men, var riktigt utvilad idag!
 
Precis ätit middag också, var jag som fick agera kock idag! Mamma sa åt mig att göra pölse för att hon var sjuk men jag var så trött på det så fick ihop något lite lyxigare på nästan 1,5 h ;) Feta kycklingklubbor med god krydda, klyftpotatis, bearnaisesås och stekta wokgrönsaker... mums blev det och fick till och med "mmmm"-ljud av de andra haha!
 
Två bilder från Grand!
 



Kom ihåg mig?