Dag 29 - Något jag aldrig kommer att glömma

, Kl. 16:00 |
Hm... kanske kvällen jag åkte ambulans haha? Började med att jag mötte upp Rebecca i stan för att åka på en fest i Fjälkinge. Visade sig att alla var yngre men äh, vi hade svinkul ändå och mötte massa folk, dansade och söp till det haha. Festen slutade dock tidigt men vi fick skjuts av Rebeccas kompis till stan igen och hamnade i hans lägenhet. Väl där satt jag med någon kille jag aldrig träffat i en soffa och slötittade på en film haha, sen blev det att jag fick för mig att åka till Bromölla så ringde upp Lue och han lovade att fixa skjuts till Håkanryd, där det var fest hos Axelsson, om jag bara kunde ta mig till Bromölla. Fick sällskap av den där killen till nattbussen då han inte tyckte jag skulle gå själv, mycket snällt! Kom sedan till Bromölla vid tre på natten och blev upphämtad av Martin tror jag det var och kommer ihåg att jag babblade en massa i bilen haha. Kom sen fram och gick in. Festen hade hunnit dö ut lite men Freddys min var priceless då han upptäckte att jag helt plötsligt stod där haha! Sen fick Kim ont i bröstet så slutade med att vi ringde efter en ambulans som fick komma. Jag, Freddy & Kim åkte sen till Kristianstad IGEN, hann inte ens vara där en timme haha. Fick sedan spendera natten på hårda stolar som inte gick att sova på innan vi på morgonkvisten kunde lämna sjukhuset och gå in mot stan. Freddy spyr upp paprika på vägen till bankomaten haha och tittar på toasterna jag beställde inne på Donken sen som om han aldrig sett en toast förut! Får sedan halvsova inne på rese tills klockan elva eller något då de första bussarna & tågen började gå... helt galen natt verkligen och något jag skrattade åt en lång tid efter, så helt random alltihop!
 
Bilden är tagen hemma hos Axelsson. Kim skulle envisas med att göra volter med mig i luften...
 



Kom ihåg mig?