Update!

, Kl. 17:18 |
Tog en liten bloggpaus mest för att jag inte haft tid eller saker att blogga om! Var iaf i stan igår för lite minishopping med mamma och beställde mina studenttårtor - kommer nog bli superfina! :D Var sedan och handlade en bra stund för att sedan vänta på att min syrra skulle göra klart en pastasallad i 2 OCH EN HALV TIMME! Hon gick till och med och duschade under tiden så jag fick lite ryck ;) Sen var jag tvungen att plugga till ett prov jag haft idag (som jag klarade btw - wiho!) så ni förstår nog varför jag inte bloggat hoppas jag!

Kom hem för en liten stund sedan också och har hunnit käka lite men ska strax ta en kopp kaffe och städa undan i köket OCH baka en lite annorlunda kladdkaka, får se hur det går! Återkommer senare med resultat :D

Pastasalladen ♥


Det gick kanske inte så bra på nyhetskrysset för mig idag...? ;)
Wicked syriansk girl

Så gott med pastasallad!


Julia

Hejsan, det skulle vara jätte roligt om du anmälde dig till veckans blogg eller en tävling där du kan vinna ett valfritt mobil skal. Allt du behöver göra är att komentera att du är med.

Lycka till!

Tävling:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-mobilskal.html#comment

Veckans blogg:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/veckans-azum-3.html





Kom ihåg mig?