Update om Siesta!

, Kl. 22:02 |
Tillbaka igen nu så får väl ta tag i detta och få upp ett nytt inlägg! Siesta har varit upp och ner men ändå riktigt lyckat på de flesta håll :D Första dagen (torsdagen) började skitbra innan jag blev riktigt fylledålig så fick ligga i tälten och missa några band haha :/ Åkte sedan hem dagen efter till Lovisa för att sova vidare och duscha osv! Åkte sedan tillbaka för att möta Emma och Linnea för lite pizza-käk på restaurang innan Siesta igen.

Blev att se Maskinen sen med Mimmi och Julia, RIKTIGT JÄVLA ÖS!!! Grymt var det verkligen :D Sen efter Timbuktu så fick jag springa som aldrig förr för att hämta min mobilladdare jag glömt på campet. Haha sprang en sträcka som tar 15 min att gå på typ på 17 min fram och tillbaka... sen halvspringa till tåget på en kvart och hann precis med det, det körde 5 sekunder efter vi gått på hahaha vilken tur!

Blev sedan sista dagen igår då vi drack massa inne på campet innan Death Cab For Cutie! Sen åkte jag hem med Mimmi och Julia och sov skönt i min egen säng ;) Lyckad festival iaf!

Slänger upp bilder om en stund också :)




Kom ihåg mig?