Hos farmor och farfar

, Kl. 17:20 |
Sitter för tillfället hos farmor och farfar. Har varit hos skräddaren innan idag för att se om han kunde sy upp min klänning som jag ska ha till min morbrors bröllop men det får bli att jag syr upp den vid ett senare tillfälle. Det är ju kanske inte så ofta man använder långklänningar så får jag den upplagd så att den är kortare fram och längre bak på ett snyggt sätt så kommer jag kunna använda den mycket mer.
 
Efter det åkte vi hem och fikade lite innan jag och farmor stack iväg för att jag skulle klippa mig, blivit av med de slitna topparna nu (Y) Annars gör jag inte så mycket för tillfället, André kommer senare ikväll efter sin fotbollsmatch. Får se om vi ger oss på ett nattabad igen som i söndags haha, var liiiite för kallt men pappa ville ha ett bildbevis ;)
 



Kom ihåg mig?