Sammanfattning av år 2011

, Kl. 17:46 |
ÅRET
Hur har året varit för dig? - Händeserikt!
Bättre än förra året?  -  Otroligt mycket bättre!
Någonting du aldrig kommer glömma? Jag kommer nog aldrig att glömma Kristianstadsdagarna, galet! Sen finns det ju lite fler privata minnen som kommer att sitta kvar :)
Har du flyttat under året? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, det har jag säkert haha.
Isåfall vilken? - Väldigt bra fråga... har jättesvårt för att komma på bara sådär!
Har du kysst en främling? - Ja, det har jag.



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit? - Väldigt lågt detta året, men det har varit ganska skönt ändå!
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Absolut! :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Yes!
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha nej, det kan jag inte påstå...



SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej, som tur är!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha nej men någon bitchslap här och där ;)
Varit i slagsmål? - Nej.



PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, det har jag men inget större sådär.
Isåfall vad? Inget jag vill dela med mig av här på bloggen faktiskt! :)
Har du skämt ut dig? - HAHA hela jag är pinsam, så... ja, det har jag!
Har du ljugit för en vän - Någon vit lögn kanske.
Har du varit ute en hel natt? - Om jag har!
Har du blivit tagen av polisen?  - Hahaha ja, det har jag... fint minne det dära!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja, det har jag!
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön?  Det har jag det också ja :)



SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - John Bauer i Hässleholm
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Räknas småtet? Men nej, inget annars haha.
Hatar du ngn på din skola? - Ja, det gör jag :)
Har du gjort ngt framsteg? - Att hitta en bra praktikplats?
Haft alla rätt på ett prov? - Nej, det har jag nog inte... väldigt sällan vi har prov också :)



VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja, det har jag!
Har du förlorat en vän? - Ja, var en vän jag kände att jag var tvungen att bryta kontaken med...
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Lite, men inget större fast så blir det ju när man går på olika skolor, skapar nya bekantskapskretsar m.m.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej, det tycker jag inte att jag har.
Har du ljugit för en bästavän? - Vita lögner i så fall.
Har du många killkompisar? - Ja det har jag! Killar är så otroligt mycket bättre än tjejer! Tummen upp för killar ♥





Kom ihåg mig?