Long time no see

, Kl. 20:12 |
Long time no see bloggen! Kände för att börja blogga igen. Hm.. får uppdatera mig lite snabbt bara!
 
* Då jag och André skulle basta förrförra torsdagen så gick proppen, mindre lyckat haha så pappa fick komma!
* Helgen bestod av X-Factor på fredagen med pappa och lillebror. På lördagen tittade jag, André, Ellen och Filip Åkesson på Twillight och spelade lite sällskapsspel.
* Var på MiROi hela veckan sen och det var min sista helvecka, skönt! Fortsatte även att titta på Twillight för att i lördags kunna gå och se den sista filmen på bio. Tyckte den var helt underbart bra så för er som funderar på att gå och se den tycker jag verkligen ska göra det, grymt bra slut! ♥
* Hämtade ut min baddräkt igår så efter nyår blir nyårslöftet att börja på vattengympa med mamma haha, pension nästa? ;)
 
Idag har jag varit hemma och bara tagit det lugnt men tänkte nu pussla ihop ett inlägg med fina nyårsklänningar för er som är sent ute? Blir nog bra va?
 



Kom ihåg mig?