Gårdagens outfit

, Kl. 20:04 |
Hade riktigt trevligt och kul hos Lott igår med massa folk, hög musik och härlig stämning :D Drog ut på Malmöfrstivalens gator för att käka sen också med slutade med att vi beställde en riktigt äcklig pizza haha, usch! Sen drog vi som var kvar hem till Lott igen för att efterfesta vilket det inte blev så mycket av haha utan chillade till lugn musik osv halvsov lite ;) Sen tog jag och Ellen sista nattbussen 03.43 till vår faster där vi skulle sova haha, duktigt trötta när vi vaknade imorse! Men fick i oss frukost och åkte sedan hem lite efter fyra då vi hunnit sova lite till. Drog sedan inom en GOD pizzeria innan vi tog bussen hem ;) mätt och belåten nu! ♥
 
Blev mindre tid igår än jag trodde det skulle bli så här kommer gårdagens outfit!
Skjortan är från H&M, kjolen är från Gina Tricot, örhängena och ringen är från Ur & Penn, Armbandet är från Åhléns och sedan skippade jag klackarna som är på bilden och körde på mina vita converse - mycket bättre!
 



Kom ihåg mig?