Sova kan man göra i graven?

, Kl. 14:54 |
Fyyyyy vad trött jag är! Tror inte jag somnade förrän halv sex något. Festen igår var lyckad ändå tyckte jag, blev en hel del ölspel, dricka, skratt och fail ;) Fick sedan skjuts hem vid halv tre av Hampe och Fia. Nattamat med syrran och Albert blev det vid tre-halv fyra tiden innan vi gick och lade oss. Låg och babblade på som en galning sen haha men sen blev det lite sömn ändå :)

Precis tagit en dusch nu och har två timmar på mig innan vi ska vara hos farmor och farfar på påskmiddag och efter det blir det in till stan och möta Tiddan. Sedan tar vi bussen vidare till Bromölla där det blir 25-årsfest! Full rulle här alltså och jag kommer trilla ihop hahaha...

Nej, nu måste jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig! Tror dock att jag kör på ormkjolen!

Ja, nog kan man sova i graven alltid! :)





Kom ihåg mig?