Dagen i bilder

, Kl. 22:10 |
Känner att jag har fått en hel del gjort idag då jag bestämde mig för att stanna hemma! Började med att fixa i köket efter frukosten och planera min student med pappa, efter det blev det en dusch och sen fick jag ett städryck! Hittade massa skit som jag slängde och jag fick ihop 8(!) kassar haha! Blev sedan att baka pizza till familjen och sen fixa ännu mer i köket. Får se hur det blir med pluggandet, får väl ta en kopp kaffe och börja med det strax...

Trevlig lördag till er alla i alla fall, nyktert som onyktert! ;)

Jag brevväxlade en heeeel del som liten haha men nu fick allt ryka!


Fattas dock en kasse men ja... ni ser att jag rensat en del ;)


Hittade lite bilder på mig som liten!


Mamma var så stolt över sitt nya ljusfynd...


Lite vin, ostbricka och någon gojja innan maten!



Mums!



Kom ihåg mig?