Zeitgeist the movie - Part 1

, Kl. 17:05 |
Hemma nu & sitter i köket med en skål med perfekt kokade nudlar & ett glas mjölk, gott! Hade religion sista lektionen då vi först lyssnade på något jag inte minns vad det var och efter det tittade vi på en 30 minuter lång dokumentär om religioner och hur de inte stämmer. Dokumentären heter Zeitgeist the movie - Part 1. Jag gillade den, tyckte att den var riktigt intressant och dessutom handlade den mycket om stjärntecken och astronomi vilket jag tycker om. Ni kanske har märkt att jag är lite av et horoskopsfreak? Haha men den var riktigt bra faktiskt och den totoalt krossade teorin om religionerna.


emelie

nudlar är så gott, eller hur? btw: fin blogg!


thea

jag tyckte också att den var riktigt bra! sjukt intressant! hoppas nästan att dom ska börja visa den i skolan, bara för att visa att det alltid finns olika åsikter och versioner och vinklar, och att man måste bilda en egen uppfattning.





Kom ihåg mig?