The songs we listen to are the words we are to afraid to say

, Kl. 20:14 |

 

Nej, nu tror jag ska städa undan på mitt rum, byta sängkläder och lite sånt också & även städa toaletten lite - mys! Imorgon ska jag med mamma till Sjukhuslabbet för att låta dem utföra lite prover på mig för att se om jag är laktosintolerant eller inte... kul! Får se om det blir skolan efter det, beror på hur jag mår lite eftersom det stod på kallelsen att jag antagligen skulle må lite krassligt efteråt i några timmar... mer än så behöver jag inte skriva höhö. Tror jag ska vara hemma denna helgen också, känns på något vis som om det behövs en liten nykter helg för att ta igen lite missade uppgifter i skolan. Ja, det var typ det jag ville skriva om för stunden, puss!

Michelle

söt du är, jätte fin blogg, designat själv? underbart att de e fredag imorgon, några speciella planer? kram


Michelle

Okej, ja du är jätte duktig iaf :) gillar också att fixa med blogg, haft olika bloggar innan men har inget tålamod till det , haha :) okej låteer ju skoj de med hehe, fest på lördag, killen blir 20 så det blir full rulle! Kram


Jenny

Hej!



Var med och tävla om ett snyggt smycke! :D

Vinn en liten present till din kompis, mamma, flickvän eller varför inte till dig själv. Klicka -> http://jennyvuongs.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-namnsmycke.html



Kram Jenny





Kom ihåg mig?