Om gårdagen

, Kl. 17:27 |
Förlåt om jag inte uppdaterade mer igår men fick helt enkelt lite bråttom! Satt på bussen mot Gualöv och hade tänkt spendera kvällen med två lannördar hemma hos Freddy men det ändrades snabbt och istället åkte jag hem till Linda i Bromölla och förfestade med honom (ja, det är en kille som kallas för Linda haha), Aljosa och Fille. Hade riktigt trevligt och åkte sedan till någonstans utanför Sölvesborg på fest & fyfan vad kul det var! Riktigt lyckat måste jag säga :D Efter det fick vi sedan skjuts till efterfest i Sölvesborg men det blev ganska chill och med några små incidenter som kunnat göras ogjorda men men. Lue kom och hämtade mig sen på natten i alla fall och körde mig hem till Freddy. Haha jävla fartdåre, åkte vid ett tillfälle från ena sidan i baksätet till den andra sidan och körde huvudet i dörren - aj! Men men, gick och la mig ganska snabbt och vaknade ändå ganska tidigt och gjorde frukost till mig själv & tittade på tv innan jag somnade om en stund igen medans Freddy & Olle dampade loss på LOL.

Hemma nu i alla fall & ska strax äta riktigt god mat! Har duschat och sånt nu och sen blir det kanske fest ikväll igen, får se hur det blir! Puss.

Haha hittade denna gamla spegel-fyllebild som kunde vara passande till detta inlägg!

axelina

guuuuuuuuuud va fin header omg! <3


ntheresee

hej, var med och tävla i dagens blogg, vinnaren får en gratis foto redigering! kom igen, det e kul!:)

kram





Kom ihåg mig?