Liten irritation...

, Kl. 11:33 |

Precis haft min första lektion i Naturkunskap B tillsammans med Lovisa och en annan kille (Bine ska också var med i gruppen men just nu ligger hon och blir tatuerad..) haha, lite fail med bara fyra personer faktiskt och lite irriterad över att det får gå igenom men när jag valde webbdesign som inriktning här på John Bauer så fick jag inte möjlighet att läsa det då "för få hade valt"... hallå, det är en mindre i denna gruppen? Riktigt kasst om jag får säga min mening... men men, skolans tankesätt går inte att förstå ibland.

Nu ska jag titta lite på Gossip Girl med Lovisa innan vi går ner & äter lunch.


Bild från google.

Putte

Kan hålla med om webbdesignen. Det var anledningen till att jag bytte från linné till JB från första början. Och i min engelska c grupp är det 10 pers, känns onödigt som satan med alla små grupper.





Kom ihåg mig?