Dag 6 – Det här skrattar jag åt.

, Kl. 19:15 |
Jadu, jag skrattar åt nästan allt faktiskt! Har världens sämsta humor och det erkänner jag. Det jag kanske inte skrattar åt är typ Engla-skämt och sånt eftersom det för mig är väldigt respektlöst att skratta åt att en liten tjej som blivit våldtagen och mördad (tänk, det kunde varit din syster!). Skrattar inte heller åt när folk slår sig m.m. som till exempel på Americas funniest homevideos. Men förutom sånt så skrattar jag åt nästan allt. Skrattar åt & tillsammans med mina vänner då vi larvar oss, skrattar som en galning åt serien Friends så att de andra i familjen stormar in på mitt rum för att de tror jag gråter och jag kan till och med skratta åt mig själv bara genom att kolla i spegeln :$ Brukar dessutom springa upp till min systers rum ibland och göra en småcreepy min åt henne för att sedan börja asgarva då hon kollar konstigt på mig HAHA.

Lite roliga minnen:









ellinor

haha, känner igen mig på de där du skrev att du kan skratta av att bara kolla dig själv i speegeln. jag gör samma sak, i princip varje dag, haha!





Kom ihåg mig?