Dag 14 – Det här hatar jag.

, Kl. 23:04 |
Det här hatar jag:

PMS. Det fullkomligt förstör några dagar i månaden för mig. Det är precis som om någon sitter med en kontroll över mina hormoner och fullkomligt tar över mina känslor. Blir en helt annan person, en person jag verkligen inte tycker om. Blir fly förbannad för lilla minsta så att jag skulle kunna slita av allt mitt hår, börjar gråta för lilla minsta dessutom och ibland utan förvarning. Usch nej, det är värst! Brukar under dessa dagar vara tyst och bara undgå att stöta ihop med folk för att det lätt kan uppstå bråk och onödiga kommentarer. Tycker ni som slipper detta problemet kan skratta er lyckliga och till er som har det likadant - jag lider med er för jag vet hur det är!

Falskhet. Lögner. Svek. Tror inte att jag behöver skriva så mycket här förutom att jag är så sjukt jävla trött på alla lögner och svek hit och dit, att det ska vara så svårt att kunna lita på en person. Visst, alla förtjänar en andra chans men vad gör man om allting upprepas om och om igen? 

"Dagar då regnet ligger i luften".
Haha ni vet när det regnar men inte tillräckligt för att kunna ta upp ett paraply utan det liksom är "fuktigt i luften" ? Det är något jag inte tycker om... fullkomligt förstör både hår och smink och dessutom blir man riktigt varm? Usch.

Ja, jag kommer faktiskt inte på något mer just nu faktiskt ;) Måste dessutom lägga mig i sängen och sova nu. Imorgon har jag min första dag på min APU-plats, spännande! :D



Kom ihåg mig?