Dag 13 – Det här älskar jag.

, Kl. 22:07 |
Jag älskar:

Mina vänner. De som alltid finns där när allting känns svårt och hopplöst, de som alltid finns där för att ljusa upp dagarna. Alla skratt och tårar, alla galna upptåg - jag älskar det! Även om jag tappat kontaken med en del vilket är synd så vet jag att de flesta ändå finns där och jag för dem. En vän är ju trots allt någon som man kan träffa efter hur länge som helst och ändå känns det som om det var igår man senast sågs. Jag har i alla fall fått minnen för livet ♥

Att skratta.
Finns det något bättre än att skratta? Att verkligen känna hur ens magmuskler smyger sig fram? Underbart!

Uppriktighet. Ett av anledningarna till att jag har fler killkompisar än tjejkompisar eftersom de är mer ärliga i sin natur än vad tjejer är. Tjejer är mycket mer falska och gör en hel del bak ryggen på sina "vänner" och tror sedan att inget ska komma fram? Ganska korkat enligt mig när man istället kan vara ärlig eller helt enkelt bara tänka efter en extra gång.

Skor & väskor. Har alltid varit lite smågalen i både skor och väskor... har hur många som helt & hinner knappt använda allt haha.



Sommaren.
Att kunna gå runt lättklätt utan att frysa, kanske resa utomlands, sola & bada, den härliga solbrännan man får, klänningar & klackar - nice!

Facebook. Haha vet inte vad jag hade gjort om den sidan lades ner... helt beroende! Drömmer till och med om det ibland!

Fester. Dricka gott, förhoppningsvis trevlig sällskap, många goda skratt och minnen för livet! Om man hänger med Mr. Måtta då vill säga ;)

Haha ja, listan kan göras längre men jag avslutar nog här!



Kom ihåg mig?