Byta mobil?

, Kl. 16:55 |

Har tröttnat lite smått på morfars mobil eftersom den är ganska dålig att skicka sms med eftersom man inte kan lägga till ord när man har T9, den skickar iväg tomma sms till folk och klockan stannar ibland så att alarmen inte går igång m.m. så ringde upp pappa och frågade efter en annan mobil som vi har liggandes i huset. Har satt i sim-kortet & batteriet i den nya mobilen nu så får se om den kommer igång! Funkade dock inte när jag försökte men det var väl för att batteriet var stendött, förhoppningsvis haha.

 

Den till vänster är den jag använder just nu & den till höger är den jag försöker få igång... fina va? :)) Visst, det hade varit kul med en iPhone eller någon annan modern mobil men eftersom jag är så klantig av mig så brukar jag ofta tappa saker. Har dränkt en mobil och krossat skärmarna på två andra så tycker det hade varit onödigt att skada en iPhone på det viset :$ Dessutom är äldre mobiler mycket bättre om man bortser från t.ex. att man kan ladda ner en massa appar m.m. på de nya! Bättre batteri och de håller längre ;) Tills jag krossar dem vill säga...

 


Emelie

Hejsan jag har en ny blogg och om du har några tips på hur jag kan förbättra den så får du mer än gärna säga till :)





Kom ihåg mig?