Answer meeeee

, Kl. 19:59 |
Blir nog en ganska så chill dag imorgon! Den börjar med sovmorgon och sedan ska jag till tandregleringen 11.15 för att limma fast tråden bak tänderna som lossnat. Bet av limmet på den på fyllan förra helgen då jag tuggade tuggummi hahaha, tänkte sen efter en stund "det finns väl inga bitar i detta tuggummit?". Men i alla fall, efter det så vet jag inte om jag ska till skolan eller inte då det helt beror på om killen jag söker APU-plats hos svarar mig om vi ska träffas imorgon eller inte. Eftersom vi har APU hela veckan som kommer nu så ska alla vi som ännu inte lyckats hitta någonstans att vara sitta i skolan och ha APU-sök.
Får hoppas att han svarar!


Hm... har nog inte så mer att skriva förutom att jag är jävligt uttråkad och jag orkar varken städa mitt rum eller plugga! Får väl titta på lite Friends eller något... NEJ, ÄNDRADE PLANER! Blir att ut & gå med Fia istället... tjohej!


Bild från i våras.
Angelique {Kinkykitten}

Tävla och vinn lip plumper på min blogg! :)





Kom ihåg mig?