A veryveryvery good day: ✔

, Kl. 16:01 |
Hemma från stan nu, skönt! Gick först ut till tandregleringen för att limma fast tråden bak tänderna & traskade sedan in till centrum igen där jag mötte Mimmi. Vi åt lunch och hade trevligt på Trendie, tack för sällskapet! Efter det hittade jag Shameron så jag satt och snackade en stund med honom för att fördriva tiden innan jag tog bussen mot högskolan.

Hoppade av där och läste på den stora kartan över vart allt låg men hittade inte C4 Media någonstans & kände mig smått hjälplös där ett tag faktiskt. Virrade runt överallt bland alla husen men kom till slut till Receptionen och där hjälpte en dam mig som sa att de inte hade sitt kontor på högskolan utan en bit ifrån så det var bara att traska dit.

När jag sedan kom dit så fattade jag fortfarande ingenting då jag inte kunde komma in genom dörrarna då man behövde kort och en kod för det så jag stod där som ett fån tills jag fick syn på en man som var vänlig att släppa in mig haha. Träffade sedan Mikael där och han var riktigt trevlig och allt gick kanon! Fick APU-plats hos dem i två terminer och går allt bra och de tycker om mig och det jag gör så är det fullt möjligt att jag kan få jobb hos dem framåt :D Kommer bli jag och tre andra killar (man får nästan förvänta sig att man blir ensam tjej om man vill arbeta inom webbdesigns-området haha) och får även en egen macdator där så jag slipper släpa med min laptop och får ju dessutom lära mig något annat än Windows haha.

Mitt lilla "kontor" som jag kommer att få sitta i ser faktiskt ut något i stil med detta! Fräscht och fint var det i alla fall. Bild från google.
Jonna Erlandsson

sv: tack!! :)





Kom ihåg mig?