Vilken daaaag!

, Kl. 17:11 |
Började dagen med att försova mig en halvtimme så jag fick ta en senare buss. Gjorde en polisanmälan när jag kom till skolan så jag missade en hel del på psykologilektionen. Efter det så var det studentmösseprovning som gjorde att vi missade ännu mer av lektionen. Designade upp min studentmössa och provade storlekar och allt sånt - skitkul! Har storlek 53 som var näst minsta storleken hahaha! De andra hade typ 56/57 osv. Valde "Brilliant mössan" då jag tyckte den var finast. Beställde även ett champagneglas där det står "Student 2012" och "Ida Wivel" under, en visselpipa (valde det istället för tuta) och en bläckpenna som går att skriva med fastän att det är blött vilket är bra när man på studentdagen ska skriva i varandras mössor då det kanske kommer att vara blött. Beställde även ett skydd till mössan då jag helst inte vill ha massa öl och annat spillt på den då vi åker på flaket m.m. Det landade på 1035;- och jag blev nöjd :D

Efter lunchen som inte var speciellt mättande för min del så hade vi projektarbete. Jag och Lovisa gick igenom ALLA klasser på skolan och fick ifyllt ungefär 150 enkäter kanske, duktiga tjejer! Lite kul var det då vi kom till frisörer 1:orna och en tjej frågade oss: "Var kommer ni ifrån då? Är ni såna nykterister?" Hahaha, märktes att de inte kände mig! Men vi förklarade för dem att vi bara gjorde detta till vårt projektarbete och att vi verkligen inte var nykterister... och att vi dessutom gick i 3:an på samma skola som dem!

Aja, både bra och dålig dag. Får se hur det blir med en ny dator också men nu måste jag få mat i magen och efter det råplugga in till ett prov som jag verkligen inte kommer att klara av imorgon, önska mig lycka till!



Kom ihåg mig?