Psykoinfluensan

, Kl. 16:30 |
Japp, så kallar jag denna ifluensan som jag har för den är helt fucking psyko! Fattar ingenting men man bara känner att något inte är som det ska.

* Illamående hela tiden fast ändå har jag inte spytt sen måndags. Dock smårapar jag hela tiden och det känns som jag har något i halsen och det smakar spya - blä.
* Någon otrolig huvudvärk när man reser sig upp. Det känns som om någon har virat ett snöre runt huvudet och sen bara drar åt som fan.
* Feber och helt konstig i hela kropen som gör att man känner sig helt slutkörd.
* Har dessutom fått ont i bröstet nu...

Stör mig dock mest på illamåendet som gör att jag knappt kan äta. I omgångar kommer hungerssmärtorna men det går inte att äta för har inte den minsta aptit. Förutom på morgonen precis när jag stigit upp men sen när man varit vaken en stund så kommer allt igen. För övrigt så har jag legat i soffan med mamma och tittat på Holes idag, ett bra tag sen jag såg den haha! Ja, något mer finns nog inte att skriva.














Kom ihåg mig?