Om Fias 18-årsfest

, Kl. 13:46 |
Fick så otroligt bråttom igår att uträtta en massa ärenden i olika affärer när jag kom in med det försenade tåget i Kristianstad igår, sprang som en jävla duracellkanin och att jag hade fullt med kläder på mig när det var 20 grader ute gjorde ju inte saken bättre hahaha! Men men, kom i alla fall hem sen och fick hoppa in i duschen och stressa som en galning för att bli klar innan jag fick skjuts av pappa till Fia.

Åt en jättegod pastagratäng med massa OST (♥) och en god sallad till det. Drack en massa gott också och försökte spela ett förfest-spel men det dog ut ganska snabbt så vi fick dricka på egen hand haha, dock tror jag att det hade varit riktigt kul om man varit lite mindre folk ;) Åt lite kladdkaka också och fortsatte att dricka innan det till slut blev dags att dra till bussen.

När vi sedan kom in till stan så gick jag, Fia, Kempe, Elin och Simon mot Biljard medans de andra stack åt olika håll. Vi tog några shots där inne och gick ganska snabbt vidare mot Depå som hade en milslång kö så vi gick till Hessle istället och chillade en stund och de andra tog ännu fler shots men lilla klena jag fick ont i magen som vanligt haha. Försökte oss på kön i Depå ännu en gång men kom ganska snabbt på att det var en dum idé, ännu en gång.

Denna gången gick vi till O'Learys istället där vi egentligen bara satt en stund innan vi gav oss ut på gatan igen. Ringde morfar och bad honom hämta mig sen när jag helt enkelt inte orkade mer så han kom och hämtade mig vid centralen medans vi stod och tittade på när en tuff negerbrud från typ Stockholm eller något ägde ut några killar hahaha! Aja, hem kom jag och nu har jag sovit ut. Lite bakistrött bara men annars mår jag utmärkt, tack så mycket för ikväll alla medverkande & jag hoppas att du fick en bra kväll Fia ♥

Slänger upp några bilder här från igår också senare så håll utkik!



Kom ihåg mig?