Oj, jag glömde ju nästan!

, Kl. 23:08 |
Blev uppringd av en tant innan ikväll från Biblioteket i Bromölla & det hade varit en man som kommit in med min datorväska!! Blev så sjuuuukt glad & ringde snabbt upp morfar så kom han och hämtade mig med sin lilla sportbil för att åka iväg till Bromölla med mig. Hahaha frågade honom varför han tog den och han svarade bara: "Det var den enda bilen jag hade bensin på..." lite kul faktiskt för min morfar är fan överallt och flänger... lite som mig fast jag pendlar och använder benen ;) Kom i alla fall fram och jag gick in för att få min datorväska och gick därifrån SÅHÄR glad!

Fattar verkligen inte hur jag kan ha en sådan röta... tredje gången jag gjort av med min laptop nu och även tredje gången den har kommit tillbaka. Har dessutom tappat bort mitt buss&tågkort två gånger som jag också har fått tillbaka och den förrförra mobilen jag hade tappade jag också bort två gånger fast den andra gånger blev det dock för gott...




Kom ihåg mig?