Oh no...

, Kl. 18:58 |
Ingen bra dag, har verkligen mått bättre! Fick sjukanmäla mig idag eftersom jag fortfarande var lika illamående i morse som jag var när jag lade mig igårkväll. Hade otroliga kramper i magen och spydde även lite. Har sovit en massa och legat i soffan och tittat på tv och då försvann illamåendet men det kom tillbaka för en stund sedan då jag gick ifrån soffan och jag känner mig fortfarande helt konstig i kroppen. Har kokat lite makaroner med men hann nog bara ta 5-6 skedar innan jag kände att det blev för mycket, vill inte spy igen :( Dock mår jag riktigt illa och hoppas verkligen att jag inte mår såhär imorgon, vill inte missa studentfesten!!

Nu ska jag slänga mig i sängen och titta på Friends, hoppas ni har det bättre än mig! Fast... vad är bättre än Friends? ;)

Dessutom tror jag inte min lillasyster borde få vara i köket... sa åt henne att jag satt på vattnet till hennes makaroner och att hon inte fick glömma det för att jag skulle ner till mitt rum men hon hörde tydligen att JAG skulle göra allt ÅT henne... hm?



Kom ihåg mig?