Kanelbullens dag

, Kl. 14:06 |
Kom tillbaka från lunchen för en stund sedan, beställde en spätta med pommes inne på favoriten för att försöka vara lite nyttigare. Var även inne en runda på Glitter och köpte ett prinsessdiadem som jag ska ha till min slöja på maskeraden på tisdag. Dock kostade det jag tyckte var finast 249;- och tyckte det var lite väl mycket då det inte är något jag kommer använda speciellt ofta så köpte ett annat med pärlor och diamanter för 149;- istället! Visar bild då jag kommer hem.

Idag är det dessutom kanelbullens dag, tydligen! Dock har jag aldrig tyckt om kanel eller kardemumma så jag föredrar farmors bullar med vanilj och typ marsipan eller vad det nu är hon använder i dem haha.

Men måste erkänna att det ser ganska mysigt & gott ut med detta!
Qbrium

(reklam kommentar)



Your Space skriver om tips för att göra DIN vardag lite lättare, skönare och mer fantastisk.



Just nu har jag en TÄVLING där du kan vinna en naturtvål från Weleda, värde 85 kronor. Kika in och tävla, vettja! ;)



Direktlänk: http://4u-yourspace.blogspot.com/p/tavling_02.html





Kom ihåg mig?