Jätteglad tjej!!

, Kl. 19:49 |
Haft en riktigt grym dag på APU:n. Gjorde ju klart min ena E-butik och visste inte riktigt vad jag skulle göra efter det då chefen inte var där men tänkte att jag borde ju göra något för att visa framfötterna så började skapa en hemsida om ost hahaha! När chefen kom tillbaka mot slutet av arbetstiden så tittade han på den och sa att den också var bra innan han gav mig en annan uppgift. Nu har jag ett nytt fake-företag som jag ska skapa en design åt som ska vara klar om två veckor då jag fick ledigt nästa tisdag! U-N-D-E-R-B-A-R-T då det är dagen då studentfesten är så nu får jag jättemycket tid på mig att hinna fixa mig ordentligt inför den och att jag slipper  slänga i mig spriten innan Harrys är ju också ett stort plus! Fick dessutom beröm från chefen att jag verkligen hade ett öga för det här med design och att jag är den bästa de har haft där hittills - gissa om jag blev glad då då?! Att han dessutom tyckte det var jättebra att de kunde ha mig där och lära upp mig för att sedan kanske kunna få jobb där till nästa sommar då deras andra designer ska sluta är ju bara också hur bra som helst!

Bild på mitt fina pärl&diamantdiadem kan ni  tyvärr inte få idag... får antagligen bli imorgon då jag precis kommit hem från farmor & farfar där jag lämnade det. Farmor ska nämligen skapa en slöja till mig ;) Kommer bli skitbra!

thea

så himla kul! grattis! :) hoppas det går bra för dej!:)



jag vill också jobba med såntdär i framtiden, så jag är verkligen glad för din skull - förstår din glädje!:)





Kom ihåg mig?