Fäst - update

, Kl. 16:58 |
Stack iväg på fest igår igen ju och det började med att jag tog en tidig buss in till stan för att sedan vänta på rese i 45 minuter innan jag skulle ta nästa buss mot Bromölla. Ringde upp Robin på bussen och fick sedan snacka med någon Frida som sa att jag skulle bli tvungen att gå en jävla bit för att komma till festen men det löste sig då jag kom till tågstationen och fick se att det gick en buss ungefär dit jag skulle tjugo minuter senare så jag satt och väntade på den. Hoppade sedan av en hållplats för långt men vandrade tillbaka för att sedan ringa upp de andra igen. Var HELT vilse och ensam och att det var så dimmigt att man knappt såg något gjorde ju inte saken bättre. Det slutade med att Vivi och Robin fick komma och hämta mig haha! Var nog framme på festen lite i tio på kvällen tror jag, tog typ tre timmar att komma dit från att jag lämnade huset... sick!

Kom in på festen och fick se Larrie & Markus (två killar från där jag bor = en bra bit ifrån Bma) i uterummet hahaha och jag frågade vad fan de gjorde i Bromölla, aja lite kul var det faktiskt! Jag fortsatte att dricka upp det jag hade med mig och det slog till rätt så snabbt eftersom jag inte tål cider... lite pinsamt är det! Började fota och ha mig precis som igår och och fy fan vilken kul kväll jag hade! Bästa på länge måste jag säga. Björk och Cahlås var nog ändå de som gjorde min kväll. Började gråta av allt skratt då Björk flippade loss på dansgolvet och Cahlås med sin kommentar: "Nu ska vi festa och ha kul, jag vill festa och ha kul!" som han sa hundra gånger under kvällen haha, skitglad var han!

Riktigt lyckad kväll & tack för det! :D Slänger upp några bilder snart också.



Kom ihåg mig?