Dag 30 - Något som får mig irriterad.

, Kl. 20:54 |
Okej, sista ämnesinlägget nu då! Känner att jag behöver få det gjort när det skulle publicerats den 30:e haha.

Något som får mig irriterad är:

* De få gånger jag kommer hem och får se att någon har städat mitt rum. Får paniiiik och vet inte vart jag ska hitta allting, måste få städa själv haha...

* När jag har bråttom och allt bara går käpprätt åt skogen. Eyelinern vill inte som jag vill, jag hittar inte mina nycklar, busskort eller liknande och så får man till slut springa som en jävla galning för att hinna med bussen.

* När någon försöker prata om seriösa saker och inte blir tagen på allvar eller att de som borde lyssna istället skrattar. Jag tror att det lätt kan bli så att personen som vill få ur sig en del viktiga saker inte vill dela med sig av sånt i framtiden då han/hon inte känner att de blir tagna på allvar.

* När jag vaknar innan alarmet har börjat tjuta, hur störigt är inte det då?!

* När jag blir tagen för givet, ganska så trött på det nu så en del personer orkar jag faktiskt inte lägga ner energi på då jag inte får något tillbaka. Det behöver ju absolut inte handla om stora saker utan det är ju alla de där små händelserna som skapar det stora.




Kom ihåg mig?