BITCHKÄRRING!

, Kl. 11:57 |

Haft en bra morgon faktiskt! Missade första bussen hemifrån dock så fick ta nästa. Kom till skolan en halvtimme sent och fick reda på att vi skulle ut på stan och göra olika opionsundersökningar i stan. Jag & Bine blev indelade i samma grupp och vi bestämde oss för att undersöka hur ofta kvinnor i olika åldrar går i klackar.

Fick ihop 100 stycken svar utspridda över alternativen "aldrig, ibland, vid festliga tillfällen eller nästan alltid". En del var jättetrevliga men en del var så otroligt bitchiga så det var helt otroligt! Jag ställde snällt frågan till en kvinna på stationen men hon bara tittade bitchigt på mig och sa: "Ser du inte att jag är på väg till stationen eller?" Haha tycker lite synd om henne, tror inte man kommer långt i livet med den attityden. Någon tant gick också bara iväg från mig och vinkade med handen med ett ansiktuttryck som typ såg ut som om hon flydde från ett Jehovas vittne då jag ställde frågan och sa "det där tänker jag inte svara på..." Hallå vad tror folk?! Aja, tur att det finns en del trevliga människor i alla fall.

Åt på Subway med Lovisa & Bine efter vi var klara och sitter nu i skolan igen - snart dags att överleva en religionslektion!




Kom ihåg mig?