Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar.

, Kl. 21:59 |

Never frown because you never know
When someone is falling
In love with your smile




Orkar verkligen inte mer, har sådan sjuk sömnbrist som jag måste ta igen på något vis och samtidigt klara av allt med skolan. Har även ett hemligt litet projekt jag ska arbeta med lite framåt (haha låter ju som Kissie...), ska på möte nästa måndag tror jag och snacka mer om det. Kommer nog bli riktigt kul i alla fall och något som verkligen kommer att beröra många människor men för tillfället så är ingenting officiellt så kan tyvärr inte berätta vad det hela handlar om.

Nu ska jag ta en dusch och sedan slänga mig i sängen, godnatt! :*
E M M E L L Y

Åh när man inte får tillräckligt med sömn blir saker sjukt jobbigt! :(





Kom ihåg mig?