*Svarar på massa frågor*

, Kl. 22:45 |
Jag har insett att min senaste kyss: var ganska så onödig
Jag har insett att: det finns ytterst få människor man kan lita på
Jag har lärt mig: att tänka efter innan jag gör något
Jag trodde aldrig att: jag skulle äga en touchmobil?
Jag lyssnar på: allt möjligt faktiskt förutom hårdrock, dansband och rap...
Jag pratar: otroligt mycket, älskar att prata och att diskutera :D
Jag tycker om: min farmor ♥
Jag avskyr när folk: ljuger för mig när jag vet sanningen
Min bästa vän är: min syster.
Min första bästavän heter: Emmeli Ryd
Kärleken kan: vara det bästa när den är besvarad men det mest hemska om den är obesvarad
Bästa tiden i mitt liv var: sommaren 2009
Jag har misst: en hund som var som min bästa vän
Om jag fick en sak i hela världen: En chanel 2.55 ♥
Jag är: en social och pinsam person som älskar att skratta, dessutom en aning trög
När jag borstar tänderna: så brukar jag låta krannen vara på
När jag lagar mat: så kan jag verkligen inte stå still haha, rör på mig hela tiden
Jag tänder på: dialekter och killparfym, mmmm! (a)
Det sexigaste yrket är: brandman kanske haha?
Det är charmigt när: killar blir generade
Jag är rädd för: spindlar och att bli sårad
Den värsta känslan är: när någon säger något riktigt elakt? Trampar på ömma tår
Den bästa känslan är: när allt går som man vill och när man kommer hem från en shoppingdag haha
Jag är bäst på: att argumentera
Jag är sämst på: att sjunga
Om jag var ett djur skulle jag vara: en sengångare haha!
Jag kommer alltid att vara: den person jag är idag, vill inte bli gammal och tråkig på insidan utan vill vara förevigt ung även om utsidan blir rynkig och ful haha :D
Det finaste som finns är: när någon berättar sina känslor för en
I sommar: ETT BRA TAG TILL MEN OKEJ... antagligen ska jag jobba och tjäna pengar men också slappa vid poolen och på beachen och bli brun. Festa loss med girlsen och boysen också, leva livet och njuta av att skolan är slut!
Sist jag grät var: Igår
Jag kan: skrynkla min tunga
Jag kan inte: stå på händer (bara i vatten hehe)
När jag vill tänka går jag: in i min egen lilla värld och stänger ute allt annat haha
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka, min specialité!
Min mobiltelefon är: en HTC Wildfire S
När jag vaknar på morgonen: så vill jag bara somna om igen, vilket jag också gör ibland och då försover mig...
Innan jag går och lägger mej: så kollar jag facebook en sista gång och sätter alarmet
Just nu tänker jag på: mat
Bebisar är: söta!
Idag har jag: haft tråkigt
Ikväll ska jag: hm, snart natt men ändå, jag ska nog äta och titta på friends
Imorgon kommer jag: sova, plugga, äta och allt annat "dagligt"
Jag vill verkligen: ha en fet plånbok och ett jobb!

Terese

haft en bra vecka?





Kom ihåg mig?